Informacije o pristupačnosti
Electrolux je posvećen tome da svoje web stranice i mobilne aplikacije učini pristupačnima u skladu s Europskim aktom o pristupačnosti, kako je implementiran u nacionalno zakonodavstvo i naveden u europskom standardu EN 301 549 i međunarodnoj smjernici WCAG 2.2 razina AA. U ovim informacijama također opisujemo kako prijaviti probleme kako bismo ih mogli riješiti, kao i kako kontaktirati naš tim za podršku potrošačima za pomoć u vezi s funkcijom pristupačnosti, na primjer pomoć pri kupnji proizvoda ili rezervaciji usluge.
Ove informacije o pristupačnosti odnose se na usluge e-trgovine usmjerene prema potrošačima koje se pružaju na daljinu putem web stranica i usluga temeljenih na mobilnim uređajima elektroničkim putem, na primjer kupovinu putem naših web stranica ili aplikacija.
Tehničke informacije o pristupačnosti web stranica i mobilnih aplikacija
Podržavamo najnovije verzije svih glavnih preglednika (Chrome, Edge, Firefox, Opera, Safari, svi ostali preglednici temeljeni na Chromiumu) i prilagođavamo se veličini zaslona (stolna računala, mobilni uređaji i tableti).
Proveli smo interno testiranje s čitačima zaslona, kao i navigacijom putem tipkovnice i glasovnim upravljanjem. Podržavamo najnovije verzije na Android i iOS platformama te smo također proveli korisničko testiranje.
Kako prijaviti problem
Tehnička rješenja za pristupačnost variraju, a Electrolux je zainteresiran saznati od naših potrošača kako možemo poboljšati iskustvo naše e-trgovine i aplikacija.
Molimo vas da nas obavijestite ako naiđete na bilo kakve prepreke pristupačnosti prilikom posjeta bilo kojem dijelu naših digitalnih iskustava, sustava i usluga koje su relevantne prema zahtjevima pristupačnosti slanjem e-pošte na accessibility@electrolux.com (ovo je adresa e-pošte bez odgovora, za pitanja kontaktirajte korisničku podršku).
Pomoglo bi nam ako biste mogli pružiti sljedeće:
1. Opis onoga što je bio namjeravani zadatak i u čemu je problem
2. Preglednik ili izvorna mobilna aplikacija te u kojoj se zemlji nalazite
3. Poveznicu ili snimku zaslona stranice na kojoj se problem pojavio
Za kontaktiranje korisničke podrške za pomoć dostupni smo putem naše chat i hotline podrške na našim web stranicama i aplikacijama.
Status usklađenosti
Kontinuirano testiramo i pratimo relevantne usluge koje se nude putem naših web stranica i mobilnih aplikacija, uključujući angažman vanjskih konzultanata za pristupačnost gdje je primjenjivo, koristeći i ručno i automatsko testiranje. Web stranica sadrži sadržaj namijenjen potrošačima, ali i drugim dionicima, kao što su profesionalni tehničari. Sadržaj e-trgovine koji nije namijenjen potrošačima nije obuhvaćen zahtjevom za pristupačnost.
Datum informacija o pristupačnosti: 25. lipnja 2025.