COVID-19 informacije

Dragi korisnici Electrolux , AEG i Zanussi uređaja,

zdravlje i sigurnost naših potrošača i zaposlenika na prvome su nam mjestu. Neprestano pratimo situaciju i postupamo u skladu s najnovijim informacijama i preporukama lokalnih vladinih tijela. 

S obzirom na situaciju u našoj zemlji i mjere Stožera civilne zaštite, dajemo sve od sebe kako bismo vam pružili svu potrebnu podršku i ispričavamo se ako naš odgovor čekate dulje nego obično. 

Možete nam se obratiti sljedećim kanalima:

Kontakt centar

+38516323338
Pon - ned: 8:00-24:00**
** osim Božića, Nove godine i Uskrsa

Kontakt Obrazac

WEB podrška

 

Ako  trebate posjet servisnog tehničara, preporučujemo vam da se prvo obratite našem Kontakt centru kako biste provjerili možemo li vam pružiti podršku telefonskim putem tako da se izbjegne posjet tehničara vašemu domu.
Također možete posjetiti https://www.electrolux.hr/support/ posvećen podršci u kojemu smo podijelili znanje o rješavanju problema na koje možete naići prilikom upotrebe naših uređaja. 

Ako se ispostavi da je posjet servisnog tehničara zaista potreban,  vaš zahtjev za popravkom će biti zabilježen u našem sistemu te ćemo osigurati servisnu intervenciju. 

Ako ste vi, bilo koji član vaše obitelji ili netko od kolega s kojima izravno surađujete u posljednjih 14 dana bili u bilo kojemu od područja koja su pogođena epidemijom koronavirusa, kontaktu sa osobama pozitivnim na COVID-19, ili ako vi ili bilo koji član vaše obitelji trenutačno imate povišenu tjelesnu temperaturu ili neki od simptoma akutne respiratorne bolesti koji mogu upućivati na prehladu ili gripu, molimo vas da ne ugovarate posjet servisera prije nego prođe barem 7 dana od nestanka simptoma, odnosno barem 14 dana od vašega povratka iz bilo kojega od područja koja su pogođena epidemijom bolesti COVID-19. 

Ako ste već ugovorili posjet servisera, ljubazno vas molimo da provjerite status planiranog posjeta servisa sa našim Kontakt centrom.

Kako bi zaštitio zdravlje i sigurnost svojih ugovornih servisnih  partnera, Electrolux je uveo dodatne zahtjeve koje servisni tehničari moraju poštovati prilikom posjeta, kao i prilikom susreta u servisnim centrima u kojima preuzimaju rezervne dijelove i servisne naloge. To znači da će servisni tehničari  izbjegavati izravan doticaj s vama, uključujući rukovanje, nositi maske za lice i postavljati dodatna pitanja o vašemu zdravlju (uz što bi mogli predložiti odgodu posjeta).