Sušilica prikazuje kod pogreške E60 i ne zagrijava se

Zadnje ažurirano 9.4.2020. 10:59

Problem:

  • Sušilica prikazuje kod pogreške E60 i ne zagrijava se. To ukazuje na problem s grijanjem. 

Odnosi se na:

  • Ventilacijska sušilica 
  • Kondenzirana sušilica 
  • Sušilica s toplinskom pumpom 

Rješenje:

1. Pazite da se sušilica ne postavi primjerice u zatvoreni ormar bez ikakve ventilacije.   

  • Sušilica se može postaviti kao samostojeći uređaj ili ispod pulta s odgovarajućim prostorom.
  • Pogledajte korisnički priručnik ili zasebni letak s uputama za postavljanje isporučen s vašim uređajem.


2. Postavite uređaj u prostoriju koja ima dovoljno prostora i dobru prozračenost: 

  • Ako se sušilica postavi u premalenu prostoriju, može doći do kondenzacije.  
  • Pobrinite se da je prostorija dovoljno velika (veća od približno 10-12 m2). 
  • Male sobe postat će vrlo vruće zbog sušilice i vlaga zraka će se kondenzirati na površinama pri nižoj temperaturi. 
  • Problem se u većini slučajeva može ispraviti uz dobru ventilaciju, primjerice otvaranjem prozora ili vrata tijekom postupka sušenja. 


3. Očistite filtre i brtvu na vratima. 

Ako se filtri perilice, kondenzator i brtva na vratima ne očiste, mogu proizvesti nepotrebno veliku količinu vlage u prostoriji. Dodatne informacije potražite u korisničkom priručniku.

4. Obratite se ovlaštenom servisnom centru 

Kako biste dogovorili termin sa serviserom, kontaktirajte naš pozivni centar 01/6323-338.

Zabilježite prijavljeni kod pogreške i navedite ga kada zatražite inženjera. To neće riješiti vaš problem, ali pomoći će našem inženjeru da prepozna uzrok problema.  

Upozorenje: ne preporučujemo upotrebu proizvoda dok se problem u potpunosti ne riješi. Iskopčajte proizvod i nemojte ga ponovno ukopčati dok ne budete sigurni da je to u redu.

Da li je vam je ovaj tekst pomogao?

Zatražite popravak
Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.