Perilica rublja prikazuje kod pogreške E30, C3 ili emitira 3 zvučna signala

Zadnje ažurirano 5.2.2020. 14:36

Problem:

  • Perilica rublja prikazuje kod pogreške E30, C3 ili emitira 3 zvučna signala. Pogrešku uzrokuje voda na dnu perilice ili u perilici.   

Odnosi se na:

  • Perilicu rublja s prednjim punjenjem (integrirana i samostojeća)  

Rješenje:

1. Provjerite crijevo za dovod vode  

Svako curenje u crijevu može uzrokovati da voda protječe u perilicu pored stražnje ploče, stoga provjerite priključak crijeva za vodu na slavini i perilici. 

Ako je to razlog, perilica se mora nagnuti kako je prikazano u odjeljku „Provjerite je li rublje zapelo u perilici“ da bi se perilica mogla ponovno pokrenuti.  

2. Provjerite je li rublje zapelo u perilici  

Odjeća koja je zapela između brtve na vratima i stakla može uzrokovati propuštanje vrata te omogućiti vodi da istječe prema naprijed i prema dolje u donju ladicu.   

  • Odvojite perilicu od vode i napajanja, a zatim stavite ručnik na pod iza perilice rublja.
  • Nagnite uređaj lagano unatrag tako da s prednje strane između poda i daske bude oko 10–15 cm. 
  • Držite uređaj u tom položaju 30–40 sekundi kako bi voda u donjoj ladici mogla isteći na ručnik.
  • Spustite uređaj na pod i ponovno ga spojite.
  • Provjerite dovod i odvod vode. 
  • Provjerite jesu li filtri u ulaznom crijevu i ventilu za vodu čisti (gdje je ulazno crijevo pričvršćeno na uređaj i na slavini za vodu).
  • Započnite ciklus pranja i provjerite je li problem riješen 


3. Pažljivo pregledajte brtvu na vratima  

Pogrešku je možda uzrokovalo propuštanje brtve na vratima perilice. Provjerite tako da otvorite vrata i pregledate brtvu na vratima.  

 







Brtva ne smije biti oštećena, napuknuta ili imati rupe. Ako je brtva na vratima neispravna, mora je zamijeniti servisni inženjer. Ne koristite perilicu dok se ne popravi. Isključite dovod vode do perilice.  

4. Obratite se ovlaštenom servisnom centru  

Ako gore navedeni savjeti ne riješe problem, preporučujemo da zatražite posjet servisnog inženjera.    



Da li je vam je ovaj tekst pomogao?

Zatražite popravak
Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.