Perilica suđa prikazuje kod pogreške i50, i51, i52, i53, i54, i55, i56, i57, i58, i59, i5A, i5B (i5H), i5C, i5D, i5E, i5F

Zadnje ažurirano 12.3.2020. 7:01

Problem:

  • Perilica suđa prikazuje jedan od sljedećih kodova pogreške i50, i51, i52, i53, i54, i55, i56, i57, i58, i59, i5A, i5B (i5H), i5C, i5D, i5E, i5F 

Odnosi se na:

  • integriranu perilicu suđa 
  • samostojeću perilicu suđa 

Rješenje: 

1. Ponovno postavite aparat

  • Iskopčajte utikač iz perilice suđa, pričekajte 1 minutu i ponovno ga ukopčajte. 
  • Napajanje možete isključiti i putem osigurača na ploči/prekidača za napajanje. 
  • Ako ste izvukli perilicu i vratili je na njezino mjesto, treba pripaziti da nije savijena i da ne pukne nijedna cijev te da je slavina otvorena do kraja. Uključite perilicu suđa, odaberite prikladan ciklus i pokrenite ga. 
  • Ako ciklus počne raditi normalno, problem je uklonjen. 


2. Provjerite prikazuje li uređaj ponovno isti kod pogreške ili je došlo do promjene  

Ako uređaj prikazuje drugi kod pogreške, provjerite kod u korisničkom priručniku kako biste pronašli pomoć za otklanjanje problema. (k

3. Obratite se ovlaštenom servisnom centru  

Ako gornji prijedlozi ne riješe problem, kontaktirajte naš pozivni centar 01/6323-338 kako bi Vam osigurali dolazak ovlaštenog servisera.

Zatražite popravak
Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.