Perilica posuđa prikazuje poruku pogreške i40, i43 ili i44

Zadnje ažurirano 16.4.2020. 13:17

Problem:

  • Perilica posuđa prikazuje poruku pogreške i40, i43 ili i44.

Odnosi se na:

  • integriranu perilicu suđa
  • samostojeću perilicu suđa

Rješenje:

1. Provjerite jesu li filtri čisti

  • Zaprljan filtar usporava protok vode, što dovodi do nezadovoljavajućih rezultata pranja posuđa.
  • Redovito ih provjeravajte i čistite.
  • Informacije o čišćenju i održavanju možete pronaći u korisničkom priručniku.


2. Ponovno postavite aparat

  • Iskopčajte utikač iz perilice suđa, pričekajte 1 minutu i ponovno ga ukopčajte.
  • Napajanje možete isključiti i putem osigurača na ploči/prekidača za napajanje.
  • Ako ste izvukli perilicu i vratili je na njezino mjesto, treba pripaziti da nije savijena i da ne pukne nijedna cijev te da je slavina otvorena do kraja.
  • Uključite perilicu posuđa, odaberite prikladan ciklus i pokrenite ga.
  • Ako ciklus počne raditi normalno, problem je uklonjen.


3. Provjerite prikazuje li uređaj ponovno isti kod pogreške ili je došlo do promjene

  • Ako uređaj prikazuje drugi kod pogreške, provjerite kod u korisničkom priručniku kako biste pronašli pomoć za otklanjanje problema.


4. Obratite se ovlaštenom servisnom centru

Ako gore navedeni savjeti ne riješe problem, preporučujemo da zatražite posjet servisnog inženjer

Upozorenje: Ne preporučujemo upotrebu proizvoda dok se problem u potpunosti ne riješi. Iskopčajte proizvod i nemojte ga ponovno ukopčati dok ne budete sigurni da je to u redu.

Zatražite popravak
Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.