Perilica posuđa ne započinje s ciklusom pranja

Zadnje ažurirano 27.11.2019. 8:44

Problem: 

  • Perilica posuđa ne započinje s ciklusom pranja 

Vrijedi za: 

  • integriranu perilicu suđa 
  • samostojeću perilicu suđa

Rješenje: 

1. Provjerite jesu li vrata potpuno zatvorena  

  • Otvorite i ponovo zatvorite vrata.
  • Ako čujete klik, to znači da su vrata ispravno zatvorena.  


2. Provjerite je li funkcija odgođenog pokretanja onemogućena  

Za detaljne upute o onemogućavanju tog načina rada pogledajte korisnički priručnik.   

3. Provjerite da prethodni ciklus nije u tijeku  

  • Ako je ciklus još uvijek u tijeku, mora se otkazati prije programiranja sljedećeg ciklusa.
  • Kako biste otkazali taj ciklus, pročitajte odjeljak u vezi s otkazivanjem ciklusa u korisničkom priručniku za perilicu posuđa.
  • Kod nekih modela ploča će pokazati kako resetirati ciklus.


4. Provjerite jesu li odabrane opcije „Ultra tiho“ ili „Noć“:  

  • Te opcije uključuju duge pauze u ciklusu pranja koje traju do 20 minuta.
  • Ciklus možda još uvijek radi.  


5. Provjerite svjetle li LED žaruljice upozorenja, ima li zvučnih upozorenja ili poruka o pogreškama:  

  • Poruka o pogrešci može biti treperuća LED žaruljica, redoslijed zvučnih signala ili kod prikazan na zaslonu.
  • Za detaljne informacije o tome kako riješiti problem pogledajte korisnički priručnik.  


6. Provjerite radi mogućih problema s napajanjem:  

  • Pobrinite se da uređaj bude ukopčan i uključen.
  • Ukopčajte drugi uređaj u istu utičnicu kako biste utvrdili ima li napajanja.
  • Ako utičnica ne radi, obratite se lokalnom električaru kako biste riješili problem. 


7. Provjerite ima li prekinutih releja ili izgorjelih osigurača  

  • Resetirajte strujni prekidač / RCD uređaj ili zamijenite osigurač
  • Strujni prekidač možete resetirati potiskivanjem prekidača u položaj „ON“ (uključeno) 


8. Obratite se ovlaštenom servisnom centru  

Ako se problem ne riješi pomoću navedenih preporuka, preporučujemo da zatražite pomoć ovlaštenog servisera.  

Upozorenje: ne preporučujemo uporabu proizvoda dok se problem u potpunosti ne otkloni. Iskopčajte proizvod i nemojte ga ponovno ukopčati dok ne budete sigurni da je to u redu.

Da li je vam je ovaj tekst pomogao?

Zatražite popravak
Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.