Kondenzacija/voda/vlaga skuplja se u pećnici, unutar vrata pećnice i između staklenih ploča

Zadnje ažurirano 10.1.2020. 14:03

Problem:

  • Kondenzacija/voda/vlaga skuplja se u pećnici, unutar vrata pećnice i između staklenih ploča

Odnosi se na:

  • integrirana pećnica
  • samostojeći štednjak

Rješenje:

1. Smanjite dovod vlage tijekom pripreme hrane.

2. Otvorite vrata odmah po završetku procesa pripreme.

3. Hranu uklonite odmah nakon isključenja pećnice.

4. Prethodno zagrijte pećnicu (ovisno o modelu).

5. Obrišite kondenzaciju pri svakoj uporabi pećnice. Po potrebi pogledajte korisnički priručnik.

6. Obratite se ovlaštenom servisnom centru

Ako gore navedeni savjeti ne riješe problem, preporučujemo da zatražite posjet servisnog inženjera.

U kontaktirajte naš pozivni centar 01/6323-338 kako bi Vam osigurali dolazak ovlaštenog servisera.

Uzrok:

  • Nova generacija pećnica označena je vrlo dobrim razredom energetske učinkovitosti, pa je tako dobro izolirana. U svakodnevnoj uporabi to znači, primjerice, da se tijekom pripreme pečenja mora dodavati manje vode jer se vlaga uglavnom zadržava u pećnici i ne ispušta van kao u slučaju starijih pećnica.
  • Neki su modeli projektirani sa sustavom koji za proces kuhanja koristi paru kako bi hrana u unutrašnjosti bila mekša, a hrskavija na površini. U pećnici neprestano kruži zrak i reciklira se para. Time se skraćuje vrijeme pečenja i potrošnja energije.
  • Dodatni ventilator za hlađenje u pećnici ili u štednjaku osigurava hladan prednji dio, jer se vlaga kondenzira na najhladnijem mjestu kao kondenzacija, pa se često mogu primijetiti kapljice vode.
  • Vlaga izlazi iz pećnice putem ventilacijskih vodova, uključujući i vrata.
  • Od pare može nastati vlaga u odjeljku pećnice ili na staklenim pločama. To znači da se mogu pojaviti mrlje i kondenzacija između dviju staklenih ploča na vratima. Mrlje su uzrokovane česticama masnoće koje reagiraju sa zrakom.
  • Vlaga se oslobađa kada se hrana zagrijava u pećnici, osobito u slučaju zamrznute hrane.

Da li je vam je ovaj tekst pomogao?

Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.