Greške u postavljanju indukcijske ploče

Zadnje ažurirano 5.2.2020. 11:49

Problem:

  • Uređaj se ne može uključiti / ne radi 
  • Rade samo dvije zone kuhanja 
  • Na zaslonu postavki snage prikazuje se kod pogreške E3 ili E311 ili E312 (u pojedinim slučajevima javlja se i zvučni signal) 
  • Na zaslonu postavki snage prikazuje se kod pogreške E8 ili E822 
  • Pregorijevanje/izbacivanje osigurača na ploči

Odnosi se na:

  • integriranu indukcijsku ploču 
  • samostojeće kuhalo s indukcijskom pločom za kuhanje 

Rješenje:

U slučaju novog postavljanja, gore spomenuti problemi obično pokazuju da je uređaj nepravilno postavljen.    

Napomena: novo postavljanje podrazumijeva nešto od sljedećeg:  

  • Potpuno novi uređaj priključuje se na električno napajanje po prvi put.
  • Uređaj se priključuje na drugu utičnicu.


1. Provjerite dolazi li napajanje iz utičnice

Provjerite ima li napajanja na utičnici tako da priključite drugi uređaj i provjerite radi li ispravno.

Ako utičnica ne radi, obratite se ovlaštenom električaru za pomoć pri rješavanju problema.  

2. Provjerite ima li na osiguraču oštećenja

Uvjerite se je li osigurač uzrok kvara.

Ako osigurač stalno iskače, obratite se ovlaštenom električaru.  

3. Obratite se ovlaštenom električaru koji je postavio uređaj.  

4. Obratite se ovlaštenom servisnom centru

Ako gore navedeni savjeti ne riješe problem, preporučujemo da zatražite posjet servisnog inženjera.    

Upozorenje: ne preporučujemo upotrebu proizvoda dok se problem u potpunosti ne riješi. Iskopčajte proizvod i nemojte ga ponovno ukopčati dok ne budete sigurni da je to u redu.

Zatražite popravak
Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.