Pećnica prikazuje kod pogreške F602 ili F603

Zadnje ažurirano 16.3.2020. 12:07

Problem

  • Pećnica prikazuje kod pogreške F602 ili F603

Odnosi se na:

  • ugradbena pećnica kojom možete daljinski upravljati

Rješenje:


1. Ako vaša pećnica prikazuje bilo koji od dolje navedenih kodova, vaš WiFi signal nije dostupan.

PRIKAZ KODA

OPIS

F602, F603Wifi signal nije dostupan


Moguća rješenja:


1. Isključite i uključite pećnicu

2. Resetirajte WiFi

3. Postavite router (WiFi usmjerivač) bliže pećnici

Ako se prikaže jedna od ovih pogrešaka, ostale funkcije pećnice nastavit će raditi i ako niste spojeni na WiFi.


2. Kada se jedna od tih poruka o pogrešci i dalje prikazuje na zaslonu, to znači da je neispravni podsustav možda onemogućen.

U tom se slučaju obratite ovlaštenom servisnom centru pozivom na broj tel:+38516323338

Ako se prikaže jedna od tih pogrešaka, ostale će funkcije pećnice i dalje raditi normalno.

Zatražite popravak
Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.

Rezervni dijelovi & dodatni pribor
Rezervni dijelovi & dodatni pribor

Pronađite originalne rezervne dijelove za Vaš uređaj putem našeg Contact centra i mi ćemo vam ih dostaviti direktno na Vašu kućnu adresu.