Poruka "OPĆI ALARM!" ("GENERAL ALARM!") prikazano je na zaslonu mog integriranog aparata za kavu

Zadnje ažurirano 27.3.2020. 15:21

Problem


  • Poruka "OPĆI ALARM!" ("GENERAL ALARM!") prikazano je na zaslonu mog integriranog aparata za kavu

Odnosi se na:


  • Integrirani aparat za kavu

Rješenje:



1. Temeljito očistite unutrašnjost uređaja kako je opisano u odjeljku "Čišćenje i održavanje" u korisničkom priručniku.

Možete koristiti svjetiljku za temeljitiji i lakši pregled bilo kakve prljavštine unutar uređaja.

Preuzmite korisnički priručnik .

2. Ugasite stroj s glavnim prekidačem za napajanje s desne strane (da biste koristili prekidač za napajanje morate izvaditi uređaj) i nakon nekoliko sekundi ga ponovo uključite.

Savjet: Ako ste infuser očistili sapunom ili u perilici posuđa, stavite malo masti s unutarnje strane uređaja za upijanje i pokušajte ga pomicati neko vrijeme kako biste masnoću širili po površini.

3. Obratite se ovlaštenom servisnom centru.

Ako gornji savjeti ne riješe problem, preporučujemo da zatražite posjet servisera.


Da li je vam je ovaj tekst pomogao?

Zatražite popravak
Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.