Na zaslonu mojeg integriranog aparata za kavu prikazana je poruka "EMPTY WASTE COFFEE CONTAINER" ili "OČISTITE SPREMNIK ZA OTPATKE OD KAVE" .

Zadnje ažurirano 29.4.2020. 7:17

Problem


  • Na zaslonu mojeg integriranog aparata za kavu prikazana je poruka "EMPTY WASTE COFFEE CONTAINER" ili "OČISTITE SPREMNIK ZA OTPATKE OD KAVE" .

Odnosi se na:


  • Integrirani aparat za kavu

Rješenje:


1. Ispraznite spremnik za otpad od kave.

Operacija pražnjenja trebala bi trajati najmanje 30 sekundi kako bi bila učinkovita.

Prije početka provjerite da nisu prošla više od tri dana od kada ste napravili posljednju kavu kako biste zajamčili pravilnu higijenu stroja.

Važno: spremnik za otpad s kavom OBAVEZNO morate isprazniti prije uklanjanja spremnika za kapanje, čak i ako nije potpuno pun. Inače, kada nastavite koristiti stroj, količina otpadaka za kavu može premašiti kapacitet spremnika i na kraju začepiti mehanizam stroja.

2. Isključite aparat s glavnim prekidačem za napajanje na desnoj strani (da biste koristili prekidač za napajanje morate izvući uređaj) i ponovno ga uključite.

3. Obratite se ovlaštenom servisnom centru.

Ako gornji savjeti ne riješe problem, preporučujemo da zatražite posjet servisera.




Da li je vam je ovaj tekst pomogao?

Zatražite popravak
Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.