Unutar aparata nalazi se led na stražnjem zidu uređaja ili ledena kugla debljina od 5 mm koja se ne može odmrznuti ciklusima samoodmrzavanja.

Zadnje ažurirano 28.4.2020. 14:49

Problem


  • Unutar aparata nalazi se led na leđima ili je ledena kugla debljina od 5 mm koja se ne može odmrzavati ciklusima samo odmrzavanja.

Odnosi se na:


  • Kombinirani hladnjaci
  • Ugradbeni hladnjaci

Rješenje:


1. Pogledajte odjeljak u priručniku za upotrebu "Odmrzavanje zamrzivača" za odmrzavanje uređaja:

Odmrzavanje zamrzivača:

  • OPREZ!
  • Nikada nemojte koristiti oštre metalne alate da biste uklonili mraz s isparivača jer biste ga mogli oštetiti.
  • Ne koristite mehaničke uređaje ili bilo kakva umjetna sredstva za ubrzavanje postupka otapanja, osim onih koje je preporučio proizvođač.
  • Porast temperature zamrznutih namirnica tijekom odmrzavanja može skratiti njihov sigurni vijek skladištenja.
  • Otprilike 12 sati prije odmrzavanja postavite nižu temperaturu kako biste sakupili dovoljne rezerve hlađenja za prekid u radu.
  • Određena količina mraza uvijek će se pojaviti na policama zamrzivača i oko gornjeg pretinca.
  • Odmrznite zamrzivač kada sloj mraza dosegne debljinu od oko 3-5 mm.
  • Isključite aparat ili izvucite električni utikač iz zidne utičnice.
  • Izvadite bilo pohranjenu hranu, zamotajte je u nekoliko slojeva novina i stavite na hladno mjesto

UPOZORENJE! Ne dirajte smrznutu robu mokrim rukama. Ruke se mogu smrznuti (zalijepiti) za hranu.

  • Ostavite vrata otvorena.
  • Kad je odmrzavanje završeno, temeljito osušite unutrašnjost i ponovno stavite čep
  • Uključite aparat i postavite regulator uređaja da postigne maksimalnu hladnoću
    • Nakon tri sata vratite prethodno uklonjenu hranu u odjeljak za zamrzavanje.


2. Nakon odmrzavanja provjerite da nijedan proizvod ne dodiruje stražnji zid.

3. Ako se led ponovno stvara na stražnjem zidu a isti ne dodiruju proizvodi, ponovno se obratite podršci.

Primjeri:




Da li je vam je ovaj tekst pomogao?

Zatražite popravak
Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.