Temperatura u kombiniranom hladnjaku je preniska

Zadnje ažurirano 5.2.2020. 12:25

Problem:    

  • Hlađenje je prejako, u hladnjaku je prehladno 
  • Temperatura u hladnjaku je preniska 
  • Hladnjak se zamrzava, u njemu se stvara inje   

Vrijedi za:    

  • Hladnjak
  • Kombinirani hladnjak 

Rješenje:    

1. Provjerite hladi li aparat ispravno

  • Izmjerite temperaturu termometrom uronjenim u čašu vode postavljenu u hladnjak.
  • Ako je temperatura u hladnjaku između +4 i +5 °C, hladnjak radi ispravno.
  • Temperatura u središtu namirnica važnija je od temperature u unutrašnjosti hladnjaka jer temperatura zraka varira tijekom svakog ciklusa hlađenja (između pokretanja i zaustavljanja rada kompresora hladnjaka).
  • Imajte na umu da vrijednosti izmjerene nekvalitetnijim termometrima mogu odstupati za ±1–2 °C ili više. 
  • Prilagodite temperaturu okretanjem regulatora temperature ili pomoću upravljačke ploče.  


2. Isključite način rada za kupovinu

  • Pogledajte korisnički priručnik kako biste saznali ima li vaš aparat ovu značajku te kako je možete isključiti.


3. Provjerite je li uključen ventilator u aparatu i radi li (ako aparat ima ventilator) 

Rad ventilatora možete provjeriti tako da na trenutak zatvorite vrata i ponovno ih otvorite. Čim otvorite vrata moći ćete čuti radi li ventilator i da li se prerano zaustavlja. 

4. Pobrinite se da ladice budu do kraja zatvorene/uvučene

5. Ako hladnjak ima poklopac/zaklopku za ventilator za cirkulaciju hladnog zraka koji se može otvoriti i zatvoriti, možete ga zatvoriti

Poklopac se obično nalazi iznad ladica na stražnjoj stijenci iza ladica. 

6. Pobrinite se hrana ne dotiče stražnju stijenku aparata

Pomaknite sve namirnice koje dotiču stražnju stijenku kako biste spriječili nakupljanje vode ili stvaranje inja na polici.

Stražnja stijenka će se smrznuti tijekom hlađenja i inje će se pretvoriti u vodu tijekom automatskog odmrzavanja.

Ako neke namirnice dotiču stražnju stijenku aparata tijekom odmrzavanja, voda će oteći u na policu umjesto u kanal za odvod vode.  

7. Obratite se ovlaštenom servisnom centru

Ako se pomoću navedenih prijedloga problem ne riješi, preporučujemo da zatražite pomoć ovlaštenog servisera.

Da li je vam je ovaj tekst pomogao?

Zatražite popravak
Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.